W.Musch Geplaatst: 18 augustus 2016 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2016 Hallo, Voor het zoeken in google heb ik alleen de mogelijkheid om via spraak in te voeren en ik wil graag de keyboard gebruiken, maar kan nergens een knop vinden waarmee ik dat kan veranderen.Mijn televisie is een KDL-43W809C. hoop dat iemand mij hiermee kan helpen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 19 augustus 2016 Delen Geplaatst: 19 augustus 2016 Goedemorgen! Ik heb even voor je gekeken, maar kan helaas geen info vinden over hoe je dit kunt aanpassen. Je zou bij de instellingen van de televisie kunnen kijken of er een bepaalde instelling is omtrent het gebruik van de spraakbesturing of de smart functies. Mocht hier niks aan te passen zijn, dan kan je denk ik het best even contact opnemen met de klantenservice van Sony zelf. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.