S. Doedens Geplaatst: 18 augustus 2016 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2016 Ik wil een tv van samsung kopen. Ik twijfel alleen tussen de Samsung UE55KU6470 (50hz beeldpaneel) en de Samsung UE55JU7000 (100 hz) beeldpaneel. Kan iemand mij een goed advies geven welke het beste is qua beeld? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 19 augustus 2016 Delen Geplaatst: 19 augustus 2016 Eerlijk gezegd denk ik dat het qua beeldkwaliteit niet gek veel zal verschillen. Beide modellen bieden namelijk Ultra HD (4K) kwaliteit aan. De geoptimaliseerde beeldfrequentie is voor de UE55KU6470 1500 Hz en voor de UE55JU700 1300 Hz. Dit zou betekenen dat de UE55KU6470 net iets beter met snelle beelden om kan gaan en deze vloeiender toont. Kijkend naar de toekomst kan de Samsung UE55KU6470 wel een betere keus zijn, aangezien deze over HDR (High Dynamic Range) beschikt. Hierdoor komen kleurtinten en donker / licht beter tot hun recht. Op dit moment is er nog weinig aanbod van programma's, films en series in HDR.. maar dit gaat zeker nog komen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.