Ga naar inhoud

welke 43 inch??


Ar.

Aanbevolen berichten

Onze Philips 37PFL9604H/12 uit 2009 is defect. Geen beeld wel geluid en ambilight nog. Reparatie volgens Philips niet meer mogelijk doordat onderdelen niet beschikbaar zijn.
Dus op zoek naar een nieuwe.

Mijn voorkeur gaat uit naar 43 inch, minimaal 40.
Ik ben een leek op tv gebied en weet niet wat tegenwoordig goed en betrouwbaar is. Ambilight vond ik een leuke optie maar lees ook veel over defecten aan Philips toestellen. Zijn die onbetrouwbaarder dan Samsung, Sony, LG?

3D is geen must, denk niet dat we dat echt gaan gebruiken.
Goed geluid zonder extra speakers is wel wenselijk.

Wie wil me een beetje op weg helpen met advies.
Richtprijs tussen de 400-750 euro.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Philips, Samsung, Sony en LG zijn in principe allen betrouwbare merken op televisiegebied. Dit zijn wel de merken die kwaliteit leveren en ook het meest worden verkocht. Mijn persoonlijke voorkeur gaat, vanwege goed ervaringen, uit naar Samsung of LG.

Op internet lees je vaak negatieve reacties, maar dat komt omdat mensen eerder geneigd zijn negatieve ervaringen op het internet te delen dan positieve. Dus voor ieder merk is er wel een waslijst met slechte ervaringen te vinden. Dit is echter niet alleszeggend over de kwaliteit die het merk biedt.

Via onderstaande link vind je een overzicht van LG en Samsung tv's met een 43-inch beeldscherm, gericht op een budget van 400 tot 750 euro. Je kunt deze verder vergelijken op alle specificaties, zoals beeldkwaliteit en geluidskwaliteit. Ook zie je direct de laagste online prijzen.
https://slimster.nl/televisies/vergelijken/price:400,750/display_diagonal:43/brand:Samsung,LG/

Mocht je vragen over een bepaald model hebben, dan kan je die hier natuurlijk altijd stellen.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...