Erik Geplaatst: 8 oktober 2016 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2016 Goedemiddag, ik heb een nieuwe LG televisie gekocht, maar als ik tv kijk krijg ik steeds een logo in beeld met HDMI 2 of HDMI 3. hoe kan dat? en nog beter hoe kan ik dat voorkomen?? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 10 oktober 2016 Delen Geplaatst: 10 oktober 2016 Goedemorgen, Heb je misschien ook een typenummer van de LG tv? Je zou even in het menu bij instellingen kunnen kijken naar een optie als 'timeout balkweergave' (of iets soortgelijks). Het kan ook te maken hebben met een bepaalde knop op je afstandsbediening. Bij sommigen is dit een i+ knop of een groen vraagteken. Als je deze indrukt zou het weg moeten gaan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Erik Geplaatst: 15 oktober 2016 Auteur Delen Geplaatst: 15 oktober 2016 Het type nummer van mijn TV is LG 49UH850V Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 18 oktober 2016 Delen Geplaatst: 18 oktober 2016 Heb even voor je rondgekeken, maar het enige wat ik kan vinden is dat een aantal keer klikken op de info knop het zou moeten verhelpen. Mocht dit niet werken kun je het best even contact opnemen met de helpdesk van LG denk ik Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.