Ga naar inhoud

Problemen met Samsung smart tv apps


Thom

Aanbevolen berichten

Goedemorgen Thom,

Dit kan te maken hebben met een verouderde versie van de Samsung Firmware. Maar aangezien je de TV pas net hebt gekocht, zou deze eigenlijk voorzien moeten zijn van de nieuwste versie. Je kunt alsnog proberen de firmware te updaten door op de site van Samsung de nieuwste versie te downloaden en op een USB-stick te zetten. In het menu van de TV (waarschijnlijk onder Support) kan je dan de firmware updaten.

Een andere mogelijke oplossing is het resetten van de Samsung Hub. Dit doe je door in het menu naar Smart te gaan en Smart Hub Reset te selecteren. Als je een wachtwoord in moet vullen is dit meestal 0000. Na de reset kun je nogmaals proberen de app store te openen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...