Thom Geplaatst: 8 november 2016 Auteur Delen Geplaatst: 8 november 2016 Hallo, Afgelopen weekend een Samsung tv UE60KS7000 gekocht. Maar het probleem is dat de "app store" niet geopend kan worden ivm een server. Weet iemand een oplossing? Zowel WiFi als bekabeld geprobeerd. ERR40001 of AS400 komt er te staan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 9 november 2016 Delen Geplaatst: 9 november 2016 Goedemorgen Thom, Dit kan te maken hebben met een verouderde versie van de Samsung Firmware. Maar aangezien je de TV pas net hebt gekocht, zou deze eigenlijk voorzien moeten zijn van de nieuwste versie. Je kunt alsnog proberen de firmware te updaten door op de site van Samsung de nieuwste versie te downloaden en op een USB-stick te zetten. In het menu van de TV (waarschijnlijk onder Support) kan je dan de firmware updaten. Een andere mogelijke oplossing is het resetten van de Samsung Hub. Dit doe je door in het menu naar Smart te gaan en Smart Hub Reset te selecteren. Als je een wachtwoord in moet vullen is dit meestal 0000. Na de reset kun je nogmaals proberen de app store te openen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thom Geplaatst: 10 november 2016 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2016 Hallo, Dit heeft helaas niet geholpen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 11 november 2016 Delen Geplaatst: 11 november 2016 Hi Thom, Ik hoor / lees van meerdere kanten dat mensen problemen hebben met Samsung Smart TV's. Wellicht is het een storing bij Samsung zelf. Denk dat je het best even contact op kunt nemen met hun klantenservice via 088-9090100 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.