Pier Geplaatst: 11 november 2016 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2016 probeer met mijn CI+ module en mijn ziggo pasje de zenders buiten NPO 1,2 en 3 op mijn tv te krijgen. Nadat dit de eerste keer niet wilde lukken, heb ik het stappenplan gevolgd dat op deze site staat. Als ik dit stappenplan volg krijg ik, waar ik normaal 5 stappen over authenticatie te zien zou krijgen, een melding dat de CI+ module niet geschikt is. Terwijl mijn model, de samsung ue32eh5300 wel ziggo-gecertificeerd is. Kunt u verder helpen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 14 november 2016 Delen Geplaatst: 14 november 2016 Goedemorgen! Excuus voor de latere reactie. Is het inmiddels al gelukt? De laatste tijd zijn er een aantal storingen / problemen bij Samsung zelf. Misschien dat dit hier ook mee te maken heeft. Ik denk dat je het best even contact op kunt nemen met de klantenservice van Samsung zelf. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.