Ga naar inhoud

livestream bekijken lukt moeilijk


Robby Scot

Aanbevolen berichten

Beste, ik heb een samsung UE40H7000 SLXXN tv en heb die eigenlijk gekocht om er naar shows te kijken die op buitenlandse posten worden uitgestraald via internet. Nu is mijn verontwaardiging groot dat ik de vele shows, laat ons zeggen de meeste, niet kan ontvangen. Ik heb een zwart beeld terwijl ik deze op de pc wel kan ontvangen.
Mijn vraag is dan ook hoe ik deze wel op tv kan ontvangen. Mis ik iets in de aps of instellingen, ik zou het niet weten. Misschien jullie wel?
Met dank.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Robby,

Lastig om precies vast te stellen wat het probleem is. Het kan liggen aan het soort bestand waarin de stream wordt uitgezonden. Smart TV's ondersteunen vaak niet ieder type, waar computers dit vaak wel doen.

Ook kan het te maken hebben met het wifi-signaal. Ik ervaar zelf thuis ook dat de sterkte van de wifi minder is wanneer ik gebruik maak van mijn Smart TV dan wanneer ik mijn computer gebruik. Je kunt een aantal dingen proberen om je wifi signaal te versterken voor de TV. Onderstaande artikel kan misschien helpen.

https://www.homecinemamagazine.nl/2014/08/video-streamen-naar-je-tv-home-cinema-optimaliseer-je-wifi-signaal/
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de TV via de kabel is verbonden, dan ligt het in ieder geval niet aan de kwaliteit van de internetverbinding.

Je kunt Java of Flash zelf installeren, maar dit zou ik alleen doen als je zeker weet dat je die van een goede betrouwbare bron hebt gehaald. Zo voorkom je inderdaad virussen of andere dingen die je niet op je TV wilt hebben.

Of dit het probleem op gaat lossen durf ik niet te zeggen. Het is het proberen waard. Mocht het niet werken, dan zou ik even met Samsung bellen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...