Wil Buis Geplaatst: 26 januari 2017 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2017 Hallo ik ben nieuw op het forum en gelijk al een vraag . Ik heb een Samsung 49 uhd 4k uitvde 7000 serie gekocht , prachtig beeld maar wat ik niet had verwacht met deze geavanceerde tv is Moire dit vind ik erg storend . Mijn plasma had daar geen last van en ik ken dit moire nog van vroeger in de tijd van de beeldbuis . Samsung zegt hiervniets aan te kunnen doen . Wie kent dit ook en heeft wellicht een oplossing . Gr Wil Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 27 januari 2017 Delen Geplaatst: 27 januari 2017 Goedemorgen Wil, Erg vervelend dat je moire ziet op je nieuwe TV. Zie je dit altijd? Of verdwijnt dit wanneer je bijvoorbeeld een DVD afspeelt of een andere mediaspeler aansluit? Heb helaas nog geen ervaringen van anderen gehoord met dit probleem, maar ik zal eens even op onderzoek uit gaan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wil buis Geplaatst: 14 februari 2017 Delen Geplaatst: 14 februari 2017 Beste Marvin al iets meer te weten te komen over de moire . gr Wil Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 15 februari 2017 Delen Geplaatst: 15 februari 2017 Goedemorgen Wil! Helaas niet. Ik heb geen oplossing kunnen vinden Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.