Hilde Geplaatst: 6 maart 2017 Auteur Delen Geplaatst: 6 maart 2017 De hond is met de afstandsbediening op de loop gegaan en nu vertoont onze TV hetvolgende bericht: "weak or no signal - check the aerial cable connection and check saved channels" En "no stored channels found. Please run auto tuning". De autotuning levert helaas niets op... We hebben digitale/kabel tv met digibox en geen antenne/sateliet. De TV is Samsung FullHD series 6 UE55J6240. Ik heb al de setting via menu>broadcasting>cable aangeduid maar het helpt niet... Alle hulp en advies is meer dan welkom!! Heel erg bedankt op voorhand!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 8 maart 2017 Delen Geplaatst: 8 maart 2017 Goedemorgen Hilde, Ik heb even gekeken of ik hier een oplossing voor kon vinden, maar helaas. Misschien is het een goed idee om even contact op te nemen met de klantenservice van Samsung? Wellicht kunnen zij je verder helpen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.