Naomi Geplaatst: 12 maart 2017 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2017 Hallo ik heb (volgensmij) een universele afstandbediening van philips die ik eerst bij mijn oude samsung tv gebruikte. Nu heb ik sinds gister een oude sony tv met zo'n grote bak aan de achterkant maar de afstandbediening doet het niet hoe kan ik hem instellen? Ik heb geen gebruiksaanwijzing. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 13 maart 2017 Delen Geplaatst: 13 maart 2017 Goedemorgen Naomi, Allereerst is het misschien handig om, als dit mogelijk is, de titel van je forum topic aan te passen. Je hebt hier nu namelijk je mailadres staan Wat betreft het koppelen van de Sony tv met de afstandsbediening. Als ik jou was zou ik even op de achterkant of onderkant van de tv kijken of er een label zit met daarop een modelnummer / typenummer. Via Google zou je dan wellicht de code kunnen vinden om hem te koppelen aan je universele afstandsbediening. De kans bestaat misschien ook wel dat ze niet samen gaan werken, omdat de TV een stuk ouder is dan de afstandsbediening....maar dat zou je even moeten proberen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.