Ga naar inhoud

naomi-xx-xx@hotmail.com


Naomi

Aanbevolen berichten

Hallo ik heb (volgensmij) een universele afstandbediening van philips die ik eerst bij mijn oude samsung tv gebruikte.
Nu heb ik sinds gister een oude sony tv met zo'n grote bak aan de achterkant maar de afstandbediening doet het niet hoe kan ik hem instellen?
Ik heb geen gebruiksaanwijzing.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen Naomi,

Allereerst is het misschien handig om, als dit mogelijk is, de titel van je forum topic aan te passen. Je hebt hier nu namelijk je mailadres staan

Wat betreft het koppelen van de Sony tv met de afstandsbediening. Als ik jou was zou ik even op de achterkant of onderkant van de tv kijken of er een label zit met daarop een modelnummer / typenummer. Via Google zou je dan wellicht de code kunnen vinden om hem te koppelen aan je universele afstandsbediening. De kans bestaat misschien ook wel dat ze niet samen gaan werken, omdat de TV een stuk ouder is dan de afstandsbediening....maar dat zou je even moeten proberen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...