Den handelaar Geplaatst: 29 juni 2017 Auteur Delen Geplaatst: 29 juni 2017 In mijn Samsung tv UE40K5600AW zit een CI-module van Ziggo. Echter gebeurd het regelmatig dat ik geen scherp beeld heb op zenders. Ik moet dan telkens zenders opnieuw instellen om het weer scherp te krijgen. Als ik de volgende dag de tv weer aan zet is het weer onscherp. Soms wordt de ci ook even niet herkent, pas na enkele seconden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 30 juni 2017 Delen Geplaatst: 30 juni 2017 Goedemorgen, Dit lijkt me een probleem met de CI-module van Ziggo zelf. Ik denk dat je het best even contact op kunt nemen met hun klantenservice. Wellicht kunnen ze je een nieuwe module toesturen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.