Leon Geplaatst: 20 juli 2017 Auteur Delen Geplaatst: 20 juli 2017 Beste forumleden Ik zit met hetvolgende - het aansluiten van een harman kardon SB 15/230 soundbar system op mijn samsung ue37es6100w Tv. De tv heeft geen analoge audio output (als ik het goed hebt alleen hdmi arc) en de soundbar allen analoog audio en coax digitale audio input. Weet iemand of er een kabel of kastje is om dit op elkaar aan te sluiten? Alvast dank voor jullie reactie! Leon Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 21 juli 2017 Delen Geplaatst: 21 juli 2017 Hi Leon, Als het goed is kan dit wel, maar zul je daar inderdaad een omvormer voor moeten aanschaffen. Kijk even naar een HDMI - Coax (of Coax - HDMI) omvormer. Webshops als allekabels.nl of Conrad zullen deze wel verkopen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.