Garuda Geplaatst: 14 september 2017 Auteur Delen Geplaatst: 14 september 2017 Hallo mijn oude Philips is kapot gegaan en krijg als deal de Philips 49PUS6561/12 voor ?576,00 maar wouw de Samsung UE50KU6000 voor ?549,00 gelijk halen. En ik game ook graag op de ps4 (standaard) Mijn vraag is welk is het beste. O ja en de hdr funcie moet goed zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 15 september 2017 Delen Geplaatst: 15 september 2017 Goedemorgen, Welke is het beste? Dat is een vraag waar lastig antwoord op te geven is. Het is vaak namelijk ook een kwestie van smaak. Wat vind je zelf prettiger kijken bijvoorbeeld, en welke gebruiksinterface vind je fijner? Dat is persoonsgebonden. Beide tv's bieden Ultra HD beeldkwaliteit en hebben genoeg aansluitingsmogelijkheden voor randapparatuur en gameconsoles. De Philips heeft HDR 10, terwijl de Samsung HDR 8 heeft. In dat geval zou de Philips tv dus de betere zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.