Ga naar inhoud

canal-digital ontvanger vervangen?????


Theo

Aanbevolen berichten

Hai,
Graag zouden wij onze oude tv>15jr en canal-digital ontvanger willen vervangen door een smart tv.
Als ik de optie neem digitale tv/smart/ met DVB-S optie en CI card kan ik dan de canal-digital sateliet ontvanger laten vervallen?
De schotel direct in de F ingang en de smart card van canal-digital in de card CI holder.
Buiten sateliet hebben we geen mogelijkheid om TV signal te ontvangen geen digitenne telefoonlijn ook niet (buitengebied)
Deze vraag omdat ik anders toch de canal-digital ontvangen moet blijven gebruiken en dus een scart ingang moet hebben op mijn nieuwe smart TV.
Graag een antwoord.
Met vriendelijke groet,
Theo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Theo,

Voor zover ik weet is het inderdaad zo dat je geen losse satelliet ontvanger meer nodig hebt. Indien je over de CI+-kaart beschikt van Canal Digitaal kun je de smartcard in de televisie prikken en de schotel direct op de televisie aansluiten. Zo omzeil je de tussenkomst van de digitale ontvanger en kun je direct werken en zappen met de afstandsbediening van de televisie.

Dit weet ik niet 100% zeker, dus wellicht kun je dit nog even checken bij Canal Digitaal zelf.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Marvin,
Hartelijk dank voor je snelle reactie.
In een ander topic ook een antwoord gevonden gelijk als die van jou. Dus dat moet gaan lukken.
Dan de vraag welke CI+ module moet ik dan hebben in de canal-digital shop zijn ze rond de 99euro best wel aan de prijs. Heb jij nog een idee???
Top je snelle en bruikbaar antwoord.
Groet,
Theo
ps. ik heb slechts FTA geen canal-digital abonnement
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...