Michael Geplaatst: 31 december 2017 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2017 Hoi, Enige weken geleden kocht ik een Samsung MU55SE7040 (UHD tv). Op het eerste oog een super tv met goede specificaties. Echter ik ben over 1 punt totaal niet tevreden en dat is als ik voetbal kijk of Fifa 18 speel op de ps4. Het beeld is echt schokkerig. Met name als de bal naar de andere speler wordt gespeeld of wanneer de bal in de lucht is. Ik heb van alles geprobeerd qua instellingen, maar ik kom er niet uit. Wie kan mij hiermee verder helpen? Baal hier ontzettend van. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 5 januari 2018 Delen Geplaatst: 5 januari 2018 Hoi Michael, Ik denk dat je doelt op de Samsung UE55MU7040? Weet niet of er direct een oplossing voor is. Is het beeld beter als je hem op sport modus / voetbal modus zet? Je kunt proberen de instellingen aan te passen zoals gedaan wordt bij onderstaande link: https://www.rtings.com/tv/reviews/samsung/mu7000/settings Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Michael Geplaatst: 5 januari 2018 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2018 Dank voor je reactie Marvin! Het gaat idd om de tv die jij noemt. Was een foutje van mij. Game modus heb ik inmiddels gevonden. Er is sprake van enige verbetering, maar nog steeds een hinderlijke tril waar je gewoon duizelig van wordt. Ik twijfel of het aan de instellingen ligt, heb echt van alles geprobeerd. Wellicht dat de door jou genoemde website mij verder kan helpen. Verder nog andere tips? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 5 januari 2018 Delen Geplaatst: 5 januari 2018 Andere tips / oplossingen zou ik op dit moment niet kunnen verzinnen. Als het echt zo storend is zou je eens contact op kunnen nemen met de winkel waar je de TV gekocht hebt, of met Samsung zelf. Wellicht is het nog mogelijk de TV te ruilen of weten zij een oplossing om het trillen te verminderen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
André Geplaatst: 29 maart 2019 Delen Geplaatst: 29 maart 2019 Hoi, ik beleef het zelfde met de UE55NU7440S, erg vervelend! Vandaag via een 4k stream finale Frankrijk - Kroatië gekeken en heel soepel beeld, geen haperingen /trillingen. Wie kan ons helpen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.