Arjan Klomp Geplaatst: 5 januari 2018 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2018 Ik krijg geen digitale kanalen van Ziggo via de CI module op mn Samsung TV. De eerder, ook door Ziggo zelf, aangegeven stappen kloppen niet met de stappen die op mijn nieuwe Samsung worden aangegeven. De TV geen wel aan de module en de dmartcard te herkennen, maar ik krijg slechts de digitale kanalen. Wie heeft er een oplossing? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 5 januari 2018 Delen Geplaatst: 5 januari 2018 Heb je al contact opgenomen met de klantenservice van Ziggo? Ik heb namelijk geen oplossing voor je. Deze Samsung TV zou geschikt moeten zijn voor digitale TV van Ziggo. Je zou dus verwachten dat hij zonder problemen de kanalen moet vinden... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.