Ga naar inhoud

Heeft iemand ervaring met CanalOnline?


An D.C.

Aanbevolen berichten

Hallo,
Graag had ik geweten of iemand ervaring heeft met Canalonline? Als je even googelt, zie je dat deze aanbieder meer dan 3000 kanalen aanbiedt. En dit eigenlijk voor relatief weinig geld. Geen satellietantenne nodig, het werkt gewoon via de internetkabel. Heeft iemand ervaring, is dit eigenlijk wel legaal, en ik vraag me ook af hoe het met het internetverbruik zou zitten als je pakweg zo'n 4 uur per dag tv zou kijken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zelf geen ervaring met CanalOnline, maar heb de website er even bij gepakt. Voor zover ik weet is dit gewoon legaal. Wat het met je internetverbruik doet weet ik niet, maar tegenwoordig zijn de internetpakketten vaak wel groot genoeg om dit aan te kunnen. Je betaalt immers niet meer per verbruikte mb's

Ik zag trouwens dat je hun klantenservice een mail kunt sturen, zodat je het 24 uur kunt proberen. Dan kun je inschatten hoe het werkt, hoe de beeldkwaliteit is en of het echt iets voor jou is!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,
Je kan een proefperiode van 24u aanvragen door te mailen naar service@canalonline.eu. Je krijgt heel snel antwoord en een Weblink naar een M3U playlist. Je kan die op PC downloaden. Op Android tv settop boxen kan je de Weblink intimmeren bij je Channel list in een IPTV app. Zij stellen als app ProgTv 'Android' voor. Eerste indrukken: schitterend beeld en geluid. Gigantisch veel zenders, Israël, Japan Korea, en ook HBO (USA). Maar .. ligt het aan mijn fiber-connectie (Telenet BE had problemen deze week) of ligt het aan hen: om de 5 minuten connectie verlies. Heel erg irritant. Ik test verder gedurende mijn proefperiode...
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Ik vroeg vorige vrijdag een test url aan voor 24 uren. De dag nadien kreeg ik netjes de url toegestuurd, alles werkte prima, mooi beeld en geluid, stabiele verbinding,..
Maandag besliste ik om nog een laatste test te doen door een abonnement van 1 maand te nemen.
Betaald via overschrijving, betalingsbewijs verstuurd zoals men vraagt,..
Vandaag VIJF DAGEN LATER, geen nieuws, geen abonnement actief, geen antwoord op mijn intussen derde e-mail, etc.
Is CanalOnline te vertrouwen? En legaal?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag gebeld naar het 06 nr van canal online ivm het niet krijgen van een inlog code aangezien ik wel voor heb betaald, maar kreeg een voicemail die ik moest inspreken. Ook maar een mailtje gestuurd maar tot dus ver geen reactie gehad. Ziet er opzicht best goed uit maar aan de service en bereikbaarheid valt nog een hoop te verbeteren. Ik wacht geduldig af
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Heb begin febr.2018 een 12 maandenpakket aangekocht voor 99?. De dag nadien ontving ik reeds de url code. Alles werkte perfect tot op vandaag 17 maart ,alles viel opeens weg en de url code blijkt niet meer te werken. Ik heb een mail gestuurd naar de hulplijn , ben benieuwd.
Ondertussen is het euvel verholpen. Dus tot hiertoe kan ik enkel tevreden zijn en merk ik toch geen malafiede bedoelingen bij canalonline.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...
  • 1 maand later...
  • 2 weken later...
Ik heb ook vorig jaar een abb. Afgesloten en dat ging ?goed? met hier en daar een storing. Nu wordt ik al een maand aan het lijntje gehouden na een storing. 22 mailtjes met klantendienst en nog geen tv. Heb nog 6 maanden tegoed maar daar kan ik waarschijnlijk naar fluiten. Je hebt nl. Volgens hun geen recht op terugbetaling van de overgebleven maanden, maar wel op ?hulp? om te zorgen dat het weer werkt.. ook website en Facebook site zijn weg..
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 3 maanden later...
Hallo,
Ja ZEER negatieve ervaring, heb een DUO abonnement en zit al maanden zonder beeld, elke keer een mailbericht met update van de servers! Het is een grote oplichtersbende die geld incasseert maar niet levert! Maar Koos de service manager zal wel werkeloos zijn! OPLICHTERS
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...