An D.C. Geplaatst: 25 januari 2018 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2018 Hallo, Graag had ik geweten of iemand ervaring heeft met Canalonline? Als je even googelt, zie je dat deze aanbieder meer dan 3000 kanalen aanbiedt. En dit eigenlijk voor relatief weinig geld. Geen satellietantenne nodig, het werkt gewoon via de internetkabel. Heeft iemand ervaring, is dit eigenlijk wel legaal, en ik vraag me ook af hoe het met het internetverbruik zou zitten als je pakweg zo'n 4 uur per dag tv zou kijken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 26 januari 2018 Delen Geplaatst: 26 januari 2018 Heb zelf geen ervaring met CanalOnline, maar heb de website er even bij gepakt. Voor zover ik weet is dit gewoon legaal. Wat het met je internetverbruik doet weet ik niet, maar tegenwoordig zijn de internetpakketten vaak wel groot genoeg om dit aan te kunnen. Je betaalt immers niet meer per verbruikte mb's Ik zag trouwens dat je hun klantenservice een mail kunt sturen, zodat je het 24 uur kunt proberen. Dan kun je inschatten hoe het werkt, hoe de beeldkwaliteit is en of het echt iets voor jou is! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
An D.C. Geplaatst: 26 januari 2018 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2018 Bedankt voor je reactie, Marvin. Ik heb ze een e-mail gestuurd en ik had al heel snel antwoord: een uur tv kijken zou ongeveer 300 MB verbruiken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ylgvicq Briseos Geplaatst: 27 januari 2018 Delen Geplaatst: 27 januari 2018 Hoi allemaal, Je kan een proefperiode van 24u aanvragen door te mailen naar service@canalonline.eu. Je krijgt heel snel antwoord en een Weblink naar een M3U playlist. Je kan die op PC downloaden. Op Android tv settop boxen kan je de Weblink intimmeren bij je Channel list in een IPTV app. Zij stellen als app ProgTv 'Android' voor. Eerste indrukken: schitterend beeld en geluid. Gigantisch veel zenders, Israël, Japan Korea, en ook HBO (USA). Maar .. ligt het aan mijn fiber-connectie (Telenet BE had problemen deze week) of ligt het aan hen: om de 5 minuten connectie verlies. Heel erg irritant. Ik test verder gedurende mijn proefperiode... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
An D.C. Geplaatst: 30 januari 2018 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2018 Ylgvicq Briseos, bedankt voor je reactie. Ik ben benieuwd naar wat je bevindingen zijn na de proefperiode. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joachim De Veirman Geplaatst: 23 februari 2018 Delen Geplaatst: 23 februari 2018 Ik vroeg vorige vrijdag een test url aan voor 24 uren. De dag nadien kreeg ik netjes de url toegestuurd, alles werkte prima, mooi beeld en geluid, stabiele verbinding,.. Maandag besliste ik om nog een laatste test te doen door een abonnement van 1 maand te nemen. Betaald via overschrijving, betalingsbewijs verstuurd zoals men vraagt,.. Vandaag VIJF DAGEN LATER, geen nieuws, geen abonnement actief, geen antwoord op mijn intussen derde e-mail, etc. Is CanalOnline te vertrouwen? En legaal? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
peter Geplaatst: 26 februari 2018 Delen Geplaatst: 26 februari 2018 Vandaag gebeld naar het 06 nr van canal online ivm het niet krijgen van een inlog code aangezien ik wel voor heb betaald, maar kreeg een voicemail die ik moest inspreken. Ook maar een mailtje gestuurd maar tot dus ver geen reactie gehad. Ziet er opzicht best goed uit maar aan de service en bereikbaarheid valt nog een hoop te verbeteren. Ik wacht geduldig af Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jeroen Geplaatst: 4 maart 2018 Delen Geplaatst: 4 maart 2018 Casten met TVcast app werkt bij mij niet.Helpdesk van de app reageert hier niet op. Canal online's oplossing is hun 4K All in one box aan te schaffen voor ?179. Niet klantvriendelijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jeroen Geplaatst: 15 maart 2018 Delen Geplaatst: 15 maart 2018 Het zijn oplichters, ga er niet mee in zee. Het rekeningnummer NL21INGB0674773837 wordt veelvuldig in verband gebracht met oplichting. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johan Geplaatst: 17 maart 2018 Delen Geplaatst: 17 maart 2018 Heb begin febr.2018 een 12 maandenpakket aangekocht voor 99?. De dag nadien ontving ik reeds de url code. Alles werkte perfect tot op vandaag 17 maart ,alles viel opeens weg en de url code blijkt niet meer te werken. Ik heb een mail gestuurd naar de hulplijn , ben benieuwd. Ondertussen is het euvel verholpen. Dus tot hiertoe kan ik enkel tevreden zijn en merk ik toch geen malafiede bedoelingen bij canalonline. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MarcoBoes Geplaatst: 17 april 2018 Delen Geplaatst: 17 april 2018 Ok heb een h96pro+ aangeschaft, een week tv betaald, maar niets gezien . Moet ik misschien een app installeren.om canalonline te zien? Als iem a nd me kan helpen, bij voorbaat dank Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Coster Geplaatst: 1 juni 2018 Delen Geplaatst: 1 juni 2018 Heb al een Week geen beeld op MIJN tv en tablet heb è mails gestuurd tôt nu toe geen antwoord elke maand problemen ben er klaar mee niet serieus Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Helma Geplaatst: 14 juni 2018 Delen Geplaatst: 14 juni 2018 Ik heb ook vorig jaar een abb. Afgesloten en dat ging ?goed? met hier en daar een storing. Nu wordt ik al een maand aan het lijntje gehouden na een storing. 22 mailtjes met klantendienst en nog geen tv. Heb nog 6 maanden tegoed maar daar kan ik waarschijnlijk naar fluiten. Je hebt nl. Volgens hun geen recht op terugbetaling van de overgebleven maanden, maar wel op ?hulp? om te zorgen dat het weer werkt.. ook website en Facebook site zijn weg.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Claudia Geplaatst: 9 juli 2018 Delen Geplaatst: 9 juli 2018 Hallo wij hebben ook canalonline.eu maar hij doet niks meer kan niet inloggen en heb no 6 maanden lopen eet iemand hoe ik dit oplos? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raymond Geplaatst: 1 november 2018 Delen Geplaatst: 1 november 2018 Hallo, Ja ZEER negatieve ervaring, heb een DUO abonnement en zit al maanden zonder beeld, elke keer een mailbericht met update van de servers! Het is een grote oplichtersbende die geld incasseert maar niet levert! Maar Koos de service manager zal wel werkeloos zijn! OPLICHTERS Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.