richard1 Geplaatst: 12 april 2018 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2018 Weet er iemand hoe ik in service menu geraag van een 37LV4500 want na het vervangen van een module staat mijn beeld op zijn kop Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 13 april 2018 Delen Geplaatst: 13 april 2018 Als het goed is zou je met de methode zoals uitgelegd via onderstaande link in het service menu moeten komen: https://www.wikihow.com/Display-the-Secret-Menu-in-LG-TVs Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
richard1 Geplaatst: 13 april 2018 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2018 bedankt voor de reactie maar dit werkt niet ook niet met menu of ok op beide toestellen tv+afstbd Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 13 april 2018 Delen Geplaatst: 13 april 2018 Dan weet ik helaas geen andere manier om in het service menu te komen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.