Morph Geplaatst: 13 april 2018 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2018 Wie kan mij helpen.. Gister werkte de tv PERFECT, vanmorgen ineens allemaal strepen op de tv. terwijl ik aan het google ben, valt mij op dat de brand? vlekken onderin erger zijn geworden? Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is? en of dit te verhelpen is ? of is de tv aan het sterven? hdmi is al uitgesloten, zelf als ik alles loskoppel en stroom eraf haal kan ik het nog zien. https://www.mupload.nl/img/kqmb99mg0.jpg Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 13 april 2018 Delen Geplaatst: 13 april 2018 Grote kans dat dit te maken heeft met een defect paneel. Oftewel de hele lcd/led panel moet dan vervangen worden. Dit is een duur geintje... Voor de zekerheid kun je een monteur naar het scherm laten kijken. Maar ik ben bang dat er geen simpele oplossing is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.