Susan splinters Geplaatst: 26 mei 2018 Auteur Delen Geplaatst: 26 mei 2018 Hoi ik heb een 2 jaar oude Samsung tv. Sinds een tijdje wordt t beeld met regelmaat ineens een stuk donkerder. Weet iemand wat dit kan zijn en of ik dit met een bepaalde instelling kan oplossen? Ik heb al van alles geprobeerd. Heel lastig want je ziet bijna niks meer , tot nu toe is t enige wat helpt de tv even uitzetten en dan is t beeld weer normaal, maar soms is dit om de 10 min.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 28 mei 2018 Delen Geplaatst: 28 mei 2018 Hoi Susan, Dit kan te maken hebben met menu instellingen van ECO Sensor of Motion Light. Deze functies passen de helderheid van het beeld aan, via de menu instellingen kun je deze functies uitschakelen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bloemkool50* Geplaatst: 8 september 2019 Delen Geplaatst: 8 september 2019 Ik heb precies het zelfde.. Ik krijg al dagen geen normaal beeld meer Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nyisitaung09 Geplaatst: 23 maart 2021 Delen Geplaatst: 23 maart 2021 Hoi! Ik heb een Philips tv 40PFK5300/12. Mijn tv heeft nu geen beeld maar geluid wel. Als ik licht op het beeld schijn dan zie ik het wel, wat moet ik dan doen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 24 maart 2021 Delen Geplaatst: 24 maart 2021 Als je wel beelden ziet wanneer je met een zaklamp op het scherm schijnt, dan is het LED-paneel waarschijnlijk defect. Het vervangen van dit paneel is een duur geintje en in veel gevallen is het voordeliger om een nieuwe tv te kopen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.