Ga naar inhoud

Aanschaf nieuwe televisie


Pepijn

Aanbevolen berichten

Hallo allen,

Bij deze wil ik graag advies vragen voor de aanschaf van een nieuwe televisie. Op dit moment maak ik gebruik van een Sony KDL40NX720.

De eisen zijn als volgt:
43" (maximaal 49" )
HDR (die goed is)
? 1499,- (maximaal)

De tv gaat gebruikt worden voor gaming en Netflix, voor de rest wordt deze nergens anders voor gebruikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hoi Pepijn,

De keus voor een nieuwe TV is natuurlijk sterk afhankelijk van jouw persoonlijke voorkeur. Dus het zal altijd handig zijn om een bepaald merk of model even in de winkel te bekijken. Zodat je een gevoel krijgt bij de interface en beeldkwaliteit.

Voor 1499 kun je een prima televisie met Ultra HD en HDR10 kopen. Belangrijk om even te kijken naar de input lag voor het gamen. Een optie zou de LG 49SK8500 zijn. Met handig WebOS 3.0 Smart platform voor het Netflixen. Zeer geschikt voor gamen door UHD, HDR10 en 100 Hz refresh rate.

Bij een 43 inch model is de SonyKD-43XF8505 een prima keus. Is iets goedkoper dan de LG en het Android platform maakt deze televisie een Netflix Recommended TV. Is denk ik wel iets minder goed voor gamen dan de LG tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...