Mark17 Geplaatst: 5 augustus 2018 Auteur Delen Geplaatst: 5 augustus 2018 Hallo, Ik ben in het bezit van een Philips 65PUS6121/12 TV en gebruik een logitech AB. Bij de activiteit TV kijken komt er eerst correct beeld via HDMI 4 Side ingang. Echter na 15 seconden schakelt de TV automatisch naar Satelliet TV en geeft dan een zwart beeld met de melding dat er geen input signaal beschikbaar is. Iemand enig idee hoe de bron ingang vast te kunnen zetten of dit probleem te verhelpen? Eventueel de service menu code? Alvast bedankt. Mvg, Mark Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 6 augustus 2018 Delen Geplaatst: 6 augustus 2018 Heb even voor je gekeken of ik de service menu code kon vinden, maar dit is helaas niet gelukt. Zijn er geen gewone menu-opties waarbij je de bron kunt instellen? Mocht dat niet lukken, dan denk ik dat je het best even contact kunt opnemen met de klantenservice van Philips. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.