Robert Geplaatst: 17 augustus 2018 Auteur Delen Geplaatst: 17 augustus 2018 Probleem met de samsung, Sedert een week of twee kijk ik later, tot ver in de nacht naar de tv! Schakelt altijd automatisch uit om00.20 uur! Of deze nu 2of4 uur aanstaat altijd op dat tijdstip! In menu ingesteld op 8 uur, kan dit niet uitschakelen! Op ok drukken om dit proces te stoppen helpt niet! Wie weet de oplossing, bij voorbaat dank, kom er niet uit, Robert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 17 augustus 2018 Delen Geplaatst: 17 augustus 2018 Robert, 1 berichtje is wel genoeg lijkt me? Ik heb al op je eerste bericht gereageerd Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Robert Geplaatst: 17 augustus 2018 Auteur Delen Geplaatst: 17 augustus 2018 Sorry, zie geen reactie, ook geen mail ontvangen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 17 augustus 2018 Delen Geplaatst: 17 augustus 2018 Dat komt waarschijnlijk omdat je jouw vraag gesteld had in een ander topic. Ik heb daarin gereageerd Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Robert Geplaatst: 17 augustus 2018 Auteur Delen Geplaatst: 17 augustus 2018 Oke, ietsgevonden als Eco sensor! Helaas zit niet bij de instellingen! Alleen keuze 2/4/6/8 uur en ook niet afzetten! Dus schakelt gewoon uit, zonder de uren te halen en weigert de instructie oke! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 17 augustus 2018 Delen Geplaatst: 17 augustus 2018 Hmm, wellicht helpt het om de televisie eens de resetten naar fabrieksinstellingen via het menu. Anders kun je nog proberen de nieuwste firmware versie op de TV te installeren. Deze kun je vinden op de Samsung website en kun je downloaden en vervolgens op een USB stick zetten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.