Steve Ampe Geplaatst: 8 september 2018 Auteur Delen Geplaatst: 8 september 2018 Hallo Wij hebben problemen als we in smart hub de Samsung apps willen openen. Na het openen komt er steeds een kader op dat er een netwerkprobleem is (errorcode 012). Ik dacht er is een probleem met de internetverbinding maar toch niet want ik kan bv. Mijn Netflix app zonder problemen gebruiken. Ook zie ik bij instelling dat de verbinding perfect is. Hoop dat iemand van jullie ons kan helpen bij dit probleem want nu kan er geen app meer worden gedownload. Mvg Steve Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 10 september 2018 Delen Geplaatst: 10 september 2018 Dit is een probleem waar meerdere Samsung Smart TV's last van hebben, maar waar helaas nog geen eenduidige oplossing voor is. Althans, die heb ik niet kunnen vinden. Dingen die je kunt proberen zijn: - Smart Hub resetten - Nieuwste software update via de Samsung website downloaden en installeren op de TV - Internetverbinding via WiFi proberen of juist via kabel (afhankelijk van hoe de verbinding nu is) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.