Ga naar inhoud

Welke 55inch 4k hdr tv voor 500-600 euro


SsjMonkeyDBankai

Aanbevolen berichten

Mijn vraag
...
Ben op het moment aan het zoeken naar een goede 4k 55 inch hdr tv met het liefst 100 hz(dit is niet noodzakelijk want denk dat er geen tv's met 100hz voor 500-600 euro zijn) ik zal hier mijn ps4 pro xbox one x en nintendo switch op aan gaan sluiten en afentoe mijn pc met een 1080ti videokaart. heeft iemand een idee welke tv aan deze verwachtingen kan gaan voldoen ? 8)7

Heb zelf al gekeken naar de

TCL U55P6006
Lg 55UK6100PLB
sony 55XE7004
Samsung UE55NU7100W
Philips 55PUS6503
Philips 55PUS6162/12
LG 55UJ630V

bij welke van deze tv's haal ik het meeste uit mijn geld

of zijn er betere tv's dan deze voor die prijs ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ten eerste even terugkomend op je laatste vraag; ik denk niet dat er betere tv's in de prijsklasse 500 - 600 euro zijn. Je hebt namelijk al een mooie selectie gemaakt.

Qua beeldkwaliteit zou ik toch de voorkeur geven aan een model van Samsung of LG. Omdat je de televisie voornamelijk gaat gebruiken voor het gamen is het ook belangrijk om te kijken naar de input lag. In dat geval scoort de LG 55UJ630V zeer goed met slechts 13 ms. Hieronder wat info over de input lag, zodat je kunt zien hoe goed de 55UJ630V scoort.

De input lag is de vertraging van een signaal tussen een videobron en je scherm. Een tv of beamer met een hoge input lag is minder geschikt voor het spelen van games. Je kunt namelijk een kleine vertraging zien tussen het moment dat je een knop indrukt en de actie op het scherm. De input lag wordt gemeten in milliseconden.

0-20 ms: Uitstekend. Enkel vereist als je een serieuze online of professionele gamer bent.
21-50 ms: Goed. Deze modellen zijn geschikt voor de gemiddelde gamer.
51 ms of hoger: Minder geschikt. Deze modellen zijn niet optimaal voor games waarbij een snelle actie vereist is.


Een ander model met goede input lag is de Sony 55XE7004 met 19,8 ms. Als ik zou moeten kiezen zou ik echter toch voor de LG 55UJ630V gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...