Ga naar inhoud

Zware strepen onderin beeld bij voetbal


Martin

Aanbevolen berichten

Ik heb op 25-6-2018 een Samsung TV UE49MU6450SXXN gekocht. Het beeld is redelijk, echter bij voetbalwedstrijden zie ik onderin beeld zwarte verticale strepen. Nu ik weet dat ze er zitten blijf ik er na kijken en verlies het plezier aan mij nieuwe tv. Iemand enig idee wat te doen? Zou mooi zijn
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ervaar je de strepen alleen bij voetbalwedstrijden? Of ook bij bijvoorbeeld films of series met snelle actie-series?

Als je continu deze strepen zou zien, zou het kunnen komen door een defect in het beeld-paneel zelf. Als deze tv over een sport- of voetbal-modus beschikt kun je deze eens proberen bij het kijken naar voetbal. Wellicht is het beeld dan beter.

Aangezien de televisie dit jaar gekocht is raad ik je toch wel aan om contact op te nemen met de winkel waar je hem gekocht hebt. Moet in principe gewoon nog garantie op zitten
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...