Martin Geplaatst: 11 oktober 2018 Auteur Delen Geplaatst: 11 oktober 2018 Ik heb op 25-6-2018 een Samsung TV UE49MU6450SXXN gekocht. Het beeld is redelijk, echter bij voetbalwedstrijden zie ik onderin beeld zwarte verticale strepen. Nu ik weet dat ze er zitten blijf ik er na kijken en verlies het plezier aan mij nieuwe tv. Iemand enig idee wat te doen? Zou mooi zijn Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 12 oktober 2018 Delen Geplaatst: 12 oktober 2018 Ervaar je de strepen alleen bij voetbalwedstrijden? Of ook bij bijvoorbeeld films of series met snelle actie-series? Als je continu deze strepen zou zien, zou het kunnen komen door een defect in het beeld-paneel zelf. Als deze tv over een sport- of voetbal-modus beschikt kun je deze eens proberen bij het kijken naar voetbal. Wellicht is het beeld dan beter. Aangezien de televisie dit jaar gekocht is raad ik je toch wel aan om contact op te nemen met de winkel waar je hem gekocht hebt. Moet in principe gewoon nog garantie op zitten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Martin Geplaatst: 12 oktober 2018 Auteur Delen Geplaatst: 12 oktober 2018 Nee eigenlijk alleen bij sportwedstrijden, het groen van het gras bijvoorbeeld. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 12 oktober 2018 Delen Geplaatst: 12 oktober 2018 Hmm dat is wel apart. Je zou het dan verwachten bij meerdere situaties. Ik zou niet direct weten wat dit veroorzaakt, waardoor het wel optreedt bij voetbalwedstrijden maar niet bij films of series. Denk toch dat je het best even contact met de winkel en / of Samsung kunt opnemen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bambam01 Geplaatst: 17 oktober 2018 Delen Geplaatst: 17 oktober 2018 Ik heb gisteravond mijn beeldmodus verandert. Ik kijk nu in natural en dat lost mijn problemen op, ook modus dynamic is ok maar dat beeld vind ik iets te heftig. Bedankt voor de antwoorden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 17 oktober 2018 Delen Geplaatst: 17 oktober 2018 Bedankt voor je terugkoppeling. Gelukkig dat het aanpassen van de beeldmodus het probleem heeft opgelost. Scheelt weer een reparatie Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.