Kevinb219 Geplaatst: 25 oktober 2018 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2018 Goedenavond Vraagje. Ik heb een 1 jaar oude samsung smart tv en een Heos home cinema set met subwoofer. Echter wanneer ik via de Youtube app een liedje aan doe komt er hele slechte kwaliteit audio uit mijn heos. Ook doet mijn subwoofer het dan niet. Wanneer ik gewoon tv kijk doet alles wel gewoon goed. Iemand enig idee? Alvast bedankt! Groet kevin b Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 29 oktober 2018 Delen Geplaatst: 29 oktober 2018 Heeft dit niet toevallig te maken met de instellingen van de Youtube app zelf? Of met de kwaliteit van de video's op Youtube? Als alles goed werkt wanneer je TV kijkt, betekent het dat de home cinema set + subwoofer wel gewoon goed functioneren. Daar zit het probleem dus niet. Is het mogelijk om de instellingen in de youtube app aan te passen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.