Jesse Geplaatst: 12 november 2018 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2018 Hoi, Ik heb een Philips 37PF5321 tv , ik wil mijn ps4 ( PlayStation 4 ) hierop aansluiten, ik heb het via HDMI gedaan maar er komt geen signaal te staan. Weet iemand wat ik moet doen? Of kan het niet op mijn tv ? Mvg. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 14 november 2018 Delen Geplaatst: 14 november 2018 Aangezien de TV over een HDMI aansluiting beschikt zou het mogelijk moeten zijn om de PS4 aan te sluiten. Maar aangezien het al een oudere televisie is, denk ik dat de TV niet geschikt is voor het signaal van de PS4. Ik zie dat de Philips tv over HD-ready beeldkwaliteit beschikt. Ook al krijg je de PS4 wel aangesloten, de beeldkwaliteit / graphics zullen echt heel slecht zijn. Spellen voor de PS4 zijn vaak geschikt voor 4K HD namelijk. Denk dat je er toch goed aan doet om te kijken naar een nieuwe tv, met betere beeldkwaliteit Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.