Bob Dekkers Geplaatst: 18 november 2018 Auteur Delen Geplaatst: 18 november 2018 Hallo allen, Ik ben in het bezit van een 55PUS6101/12. Sinds kort springt Netflix steeds aan, na een X-aantal minuten. Dit is zéér vervelend. Het valt op dat, wanneer dit gebeurt, het knipperlicht op de ontvanger van de remote (onderaan de TV) begint te knipperen, en dit +/- 30 sec. lang. Ik heb sinds kort een update gedaan, alsook een nieuwe remote gekocht (de onze was kwijt). De nieuwe remote is géén universele, maar een van Philips (incl. netflix-knop) gekocht van Amazon, waaronder dit model als compatibel werd omschreven. Linkje heb ik bijgevoegd https://www.amazon.de/dp/B07H412HXZ?ref_=pe_1365651_54849071 Ook is het zo, dat Netflix tot voor dit probleem geen films wilde laden. Hierna heb ik de internetinstellingen geherconfigureerd, waarna dit wel werkte, en kort hierna zijn de problemen dus begonnen met het willekeurig aanspringen. Het is moeilijk om exact te duiden wat het probleem kan zijn, remote, software-update, connectie met internet... Heeft iemand een idee wat ik kan doen? Fabrieksinstelling, TV volledig opnieuw instellen, powercycle, batterijen uit de remote gehaald... ik heb alles al geprobeerd. Alvast dank voor jullie input! Bob Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.