Fred van 't Sand Geplaatst: 20 november 2018 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2018 Mijn Smart TV LED type UE40D6510WSXXN herkend niet de USB poort,zodat ik mijn stick niet kan uitlezen kan iemand mij helpen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 21 november 2018 Delen Geplaatst: 21 november 2018 Heb je het met verschillende USB sticks geprobeerd? Je kunt de TV via instellingen resetten, waarschijnlijk is het een bug in het software-systeem van de televisie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fred van 't Sand Geplaatst: 21 november 2018 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2018 Marvin,bedankt voor de tip via een andere stick werkt het wel.Anders formateren? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 21 november 2018 Delen Geplaatst: 21 november 2018 Top! Ja zou de andere stick even formatteren inderdaad. Kun je de bestandsindelingen proberen en kijken welke wel herkent wordt door de televisie Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.