Tamara Geplaatst: 29 december 2018 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2018 Hallo, Wij hebben een Samsung UE32F5500AWXXN, en hebben vandaag de CI+ module van Ziggo in huis gekregen.. Alle stappen doorlopen, alleen hij herkent de CI+ module niet, zo gauw die erin steken gebeurt er niets.. Iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen of een oplossing voor ons..? Groetjes Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 2 januari 2019 Delen Geplaatst: 2 januari 2019 Vervelend Tamara, Heb je al geprobeerd de TV eens te resetten naar fabrieksinstellingen, om het daarna nogmaals te proberen? Het kan zijn dat de module zelf niet goed werkt, komt wel eens voor. Dan kan Ziggo een andere toesturen. Via onderstaande link geeft Ziggo een aantal oplossingen per type CI+ module. Wellicht heb je hier iets aan: https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/ci-plus/televisie-opnieuw-instellen/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.