Ga naar inhoud

Satteliet ontvangst BBC instellen


Hans

Aanbevolen berichten

Hoi, sinds een week de trotse eigenaar van de OLED55E8PLA maar het wilmij maar niet lukken mijn satteliet rechtstreeks te koppelen aan de TV. Ik heb een duel tuner Homecast sat ontvanger naast de TV maar wil 1 van de kabels rechtstreeks aansluiten op de TV om zodoende de ingebouwde tuner te kunnen gebruiken ipv de Homecast. Ik krijg bij het kanalen scannen zowat de hele wereld aan stations te zien,behalve die van de Free To Air (FTA) van BBC en ITV. Suggesties ? Alvast dank !
Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar dit precies aan ligt durf ik niet te zeggen. Wel weet ik dat BBC wijzigingen heeft doorgevoerd met betrekking tot de doorgifte van hun HD-kanalen. Je kunt het volgende proberen:

Handmatig de FEC-waarde van de transponder waar de betreffende HD-zender wordt uitgezonden van 2/3 naar 3/4 wijzigen. BBC heeft de wijziging op twee transponders doorgevoerd. Deze zenden uit op de frequenties 10.847 GHz V en 11.023 GHz H. Op beide frequenties zijn de uitzendparameters 23000- 3/4 ? DVB-S2 ? 8PSK geworden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...