Leo van der Linde Geplaatst: 7 mei 2019 Auteur Delen Geplaatst: 7 mei 2019 Ik wil een nieuwe TV aanschaffen, LG OLED55C8P en daarop mijn Samsung UE55H8000 (curved) van 14-06-14 inruilen. De Samsung is in uitstekende staat, geen gebreken en incl. alle toebehoren. Ik heb een voorstel ontvangen van Platte TV maar kreeg het advies m met jullie te vergelijken. Heeft U een voorstel? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans Berkhout Geplaatst: 14 augustus 2019 Delen Geplaatst: 14 augustus 2019 kunt u ons een offerte doen voor de aankoop van LG55C9 of LG55C8 met inruil Philips TV 55PUS7600 (compleet) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
W van den burg Geplaatst: 5 januari 2021 Delen Geplaatst: 5 januari 2021 Goedendag ik heb een philips 55oled805 van twee maanden oud heb alles nog compleet ookde doos.wil een slag groter de philips65oled804 wil graag weten wat de mijne op brengt of wat ik bij moet betalen.groet willem. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.