Ed venbroek Geplaatst: 6 juni 2019 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2019 Recent heb ik een LG32LK6200PLALED- TV gekocht. Om gebruik te maken van het smartgedeelte vav deze TV moet ik mijn wachtwoord gebruiken om de TV in mijn netwerk te hangen. Dat wachtwoord bevat het teken + ( het plusteken). Dat +teken staat nu net niet op de lijst die je moet gebruiken om je wachtwoord samen te stellen. Alle andere apparaten in huis functioneren wel op dat wachtwoord. Ik heb 2 haakjes gebruikt om de + te vervangen zonder resultaat. Heeft een van jullie hiervoor een oplossing? Alvast bedankt. Ed venbroek Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 12 juni 2019 Delen Geplaatst: 12 juni 2019 Hoi Ed, Ik heb even gekeken of ik een oplossing kon vinden, maar helaas. Weet zo even niet hoe je dan toch het + teken in kunt voeren. Heb je deze vraag al gesteld aan de klantenservice van LG zelf? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ed venbroek Geplaatst: 12 juni 2019 Auteur Delen Geplaatst: 12 juni 2019 Dank je Marvin. Het probleempje is opgelost . Ik had er dom overheen gekeken. Mijn fout dus. Niet van LG. Het toestel doet het goed. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 12 juni 2019 Delen Geplaatst: 12 juni 2019 He Ed, Ah gelukkig geen defect of probleem met de TV zelf. Fijn dat het opgelost is! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.