Joostmichels Geplaatst: 3 augustus 2019 Auteur Delen Geplaatst: 3 augustus 2019 Geachte dame, heer, Gisteren kreeg ik prijsopgave voor reparatie van mijn twee jaar en een maand oude Philips 49PUS6101 TV. Er staan plots 13 witte vlkekken op het scherm en dat worden er snel meer.. Een veelvoorkomend probleem klaarblijkelijk, maar ik moet het leeuwedeel van de vervangingskosten zelf betalen. Philips geeft niet thuis en verwijst me naar de raparatiedienst. Is dit ook anderen overkomen? Als trouw gebruiker van Philips huishoudelijke producten (tandeborstels, airfryer, stoomstrijkijzer et cetera) moet ik nu de kosten dragen voor de vervanging van de lightbars van mijn 49 inch televisie. Waardeloos! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 5 augustus 2019 Delen Geplaatst: 5 augustus 2019 Heel vervelend! En inderdaad iets wat we vaker horen / lezen... Net na de garantieperiode een reparatie nodig, dan kost dit een flink bedrag. Wij zien zelf ook graag dat televisie-merken hier wat coulanter in zijn. Helaas houden ze zich altijd krampachtig vast aan de garantietermijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.