Ron Geplaatst: 6 oktober 2019 Auteur Delen Geplaatst: 6 oktober 2019 Hai in mijn zoektocht naar een nieuwe TV ben ik uiteindelijk uitgekomen bij deze twee: LG 43UM7450 Samsung QE43Q60R Ik vind het moeilijk een keuze te maken.Luxeprobleem dus. Wie heeft een tip? groet ROn Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 7 oktober 2019 Delen Geplaatst: 7 oktober 2019 Natuurlijk erg afhankelijk van wat jij prettig vindt qua tv-kijken en beeldweergave. Persoonlijk zou ik zeggen dat de Samsung een betere beeldkwaliteit en kleurweergave heeft, aangezien dit een QLED televisie is. Qua Smart platform werkt zowel WebOS als Tizen erg prettig. De een is niet beduidend beter dan de ander, ook dat betreft dus weer persoonlijke voorkeur. Misschien slim om beide modellen eens in een tv-winkel bij jou in de buurt te gaan bekijken. Dan kun je de beeld- en geluidskwaliteit zelf beoordelen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ron Geplaatst: 12 oktober 2019 Auteur Delen Geplaatst: 12 oktober 2019 Tja, zegt men in de winkel dat ik beter kan kijken naar de frequentie en minimaal een TV moet nemen met 100Hz. De LG is dat, de Samsung is 2400Hz. Maar die 2400Hz is volgens mij iets softwarematigs, zag ergens dat de Samsung 60Hz is. Tja, dan zou je dus zeggen kies de LG. Moeilijk hoor Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 14 oktober 2019 Delen Geplaatst: 14 oktober 2019 Die 2400 Hz is de Picture Quality Index van Samsung. Tegenwoordig gebruiken merken steeds vaker hun eigen beeldkwaliteit score. Dit is een combinatie van o.a. scherpte, helderheid, contrast, kleur en refresh rate. Hoe hoger de PQI, hoe beter de beeldkwaliteit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.