Wytze Geplaatst: 26 november 2019 Auteur Delen Geplaatst: 26 november 2019 Hoihoi, Sinds een week blijft de melding RC-doorgang actief in beeld staan, na2/3 tv uit en aan doen verdwijnt de melding. Ziggo Nextxt aangesloten via HDMI betreft een 43PUS6703/12 update: de laastste zit er in iemand een oplossing? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 27 november 2019 Delen Geplaatst: 27 november 2019 Volgens mij kun je deze melding uitzetten via het menu. Als je in Menu naar HDMI apparaat gaat, zie je als het goed is Opties staan en daar staat ook de RC-doorgang tussen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wytze Geplaatst: 27 november 2019 Auteur Delen Geplaatst: 27 november 2019 dank je Marvin, ga ff kijken of het gaat lukken, vandaag ging het meteen weer weg............... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tiny Geurts Geplaatst: 9 maart 2020 Delen Geplaatst: 9 maart 2020 Hoi ..ik heb de tv sinds vrijdag 6-03-2020..ik heb ook dit probleem ,maar nog bijkomend ook dat het geluid niet reageert. Ik heb ontdekt dat ik een tv heb gemaakt in Polen en niet geschikt voor Nederland ,het luisterde niet nauw naar de nediabox..is dit bekend bij iemand Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mathieu Vangerven Geplaatst: 19 december 2020 Delen Geplaatst: 19 december 2020 Ik heb dat probleem ook maar ik vind in mijn menu onder HDMI geen opties Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.