tim Geplaatst: 8 december 2019 Auteur Delen Geplaatst: 8 december 2019 Dag gebruikers, Ik heb een Toshiba televisie waaraan in een chroomcast heb verboden doormiddel van een HDMI input. Hiermee luisterde ik ook naar Spotify via mijn tv. Via een jack vanuit mijn tv heb ik deze altijd verbonden met een tulp op mijn geluidsinstallatie. Helaas is een tijdje geleden de jack output van mijn tv kapot gegaan waardoor ik geen geluid meer kan spelen via mijn boxen. Mijn vraag is nu: kan ik met een andere kabel het geluid van mijn tv naar mijn geluidsinstallatie leiden? Ik hoor het graag als iemand een idee heeft want ik was erg tevreden met deze sep-up! Groetjes, Tim Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 9 december 2019 Delen Geplaatst: 9 december 2019 Wat is het typenummer van je tv? Op basis daarvan kan ik kijken wat de mogelijke opties zijn. Is namelijk afhankelijk van de aansluitingen op je tv. Ook handig om te weten welke aansluitingen je audio-installatie heeft. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.