Ronald v Waveren Geplaatst: 15 maart 2020 Auteur Delen Geplaatst: 15 maart 2020 Hoe sluit ik mijn draadloze Sennheiser hoofdtelefoon (station mini-jack) aan op mijn LG smart tv. Deze ontbeert een mini-jack out. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 16 maart 2020 Delen Geplaatst: 16 maart 2020 Wellicht een idee om een mini-jack naar USB adapter te kopen? Dan kun je hem op die manier aansluiten op de TV. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronald v Waveren Geplaatst: 16 maart 2020 Auteur Delen Geplaatst: 16 maart 2020 Volgens mijn weten bezit de LG 43um7450pla geen USB-in mogelijkheid. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 16 maart 2020 Delen Geplaatst: 16 maart 2020 Oh ik dacht dat deze tv 2 USB-aansluitingen heeft, waaronder ook een USB-in mogelijkheid aan de achterkant van het scherm. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronald v Waveren Geplaatst: 16 maart 2020 Auteur Delen Geplaatst: 16 maart 2020 Ik ga 't proberen, bedankt voor de tip alvast. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Han Kersten Geplaatst: 6 november 2020 Delen Geplaatst: 6 november 2020 Ronald,hoe heb je dit opgelost? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronald v Waveren Geplaatst: 7 november 2020 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2020 Ik heb een D/A converter gekocht aangesloten op de optische uitgang er zit een minijack out en een chinch stereo out op de een voor de koptelefoon en de andere voor de stereo installatie. Werkt uitstekend. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.