Ga naar inhoud

Audio niet werkend op LG 43UM4750PLA


Wouter

Aanbevolen berichten

Gisteren deze tv ontvangen. Na eerste installatie werkte de audio gewoon goed, zowel over interne speakers als over mijn Harman Kardon soundbar. Nadat ik vervolgens naar de Netflix app ben gegaan en deze app heb geïnstalleerd (de app vroeg of ik wilde upgraden naar UHD kwaliteit, dit heb ik wel gedaan) deed ook daar de audio het perfect. Vervolgens keer ik terug naar ?gewoon? tv kijken maar werkt de audio plots niet meer. Alles geprobeerd, factory reset van de tv, kabels gewisseld/ opnieuw aangesloten, andere apparaten (HK Soundbar en ziggo decoder) opnieuw geïnstalleerd, diverse audio uitgangen geprobeerd (optisch, HDMI, BT), maar ik krijg het geluid niet meer werkend. Het geluid blijft het wel gewoon doen via de apps zoals Netflix. Iemand bekend met dit probleem? Zie ik iets over het hoofd?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Wouter,

Vervelend probleem. Is het inmiddels al gelukt om je geluid weer werkend te krijgen? Volgens mij heb je de juiste dingen al geprobeerd (reset, kabels, verschillende apparaten). Dus durf zo niet te zeggen wat het issue is. Aangezien de tv nieuw is, raad ik je zeker aan om even contact met de verkoper of met LG op te nemen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...