Harry G Geplaatst: 8 juni 2020 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2020 Ik bezit een Akai Aled 2205TWE. nu wil ik de afstandbediening van een kpn ontvanger ook gebruiken voor deze tv. Ik kan de code echter niet vinden. weet iemand welke ik moet gebruiken? Groet Harry Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 9 juni 2020 Delen Geplaatst: 9 juni 2020 Ik weet zo uit mijn hoofd niet welke code je nodig hebt, is ook afhankelijk van het type afstandsbediening. Heb je hier al gekeken? https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/instellen.htm Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harry G Geplaatst: 11 juni 2020 Auteur Delen Geplaatst: 11 juni 2020 Hoi Marvin, Dank voor de info, ik ben er verder mee gekomen. Het werkt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 12 juni 2020 Delen Geplaatst: 12 juni 2020 Top! Fijn dat het nu allemaal werkt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.