televisie Geplaatst: 29 juni 2020 Auteur Delen Geplaatst: 29 juni 2020 Wanneer ik apps als Videoland of NPO Plus gebruik valt alles uit na ongeveer een half uur, daarna kan ik gewoon weer een half uur verder etc. Internet is prima. Updaten heeft niet geholpen. Het is ook niet de timer voor uitschakelen of iets dergelijks. Wat kan dit zijn? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 29 juni 2020 Delen Geplaatst: 29 juni 2020 Heb je een merk + typenummer van de tv voor me? Dan kan ik iets gerichter zoeken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
televisie Geplaatst: 29 juni 2020 Auteur Delen Geplaatst: 29 juni 2020 Hoi Marvin, Het merk is Philips en het serienummer: 32PFS5362/12 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 1 juli 2020 Delen Geplaatst: 1 juli 2020 Ik heb even gekeken voor je wat dit kan veroorzaken, maar kan helaas niks concreets vinden. Enige wat ik kan vinden is dat de software op de televisie moet worden geüpdatet. Heb je dat al geprobeerd? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.