Jan hagenbeek Geplaatst: 14 augustus 2020 Auteur Delen Geplaatst: 14 augustus 2020 Na enige tijd stottert het geluid en hapert het beeld indien ik gebruik maak van 2 Devolo?s. Dit om draadloze ontvangst te hebben. Met directe kabel-verbinding gaat alles perfect. Devolo?s doen het een paar uur goed maar dan begint het beeld te haperen en het geluid te stotteren. Afstand Fritz-box naar de tv bedraagt 12 m. Draadloos internet werkt perfect in huis. Wat zou de oorzaak zijn van het tv-probleem? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 14 augustus 2020 Delen Geplaatst: 14 augustus 2020 Ik heb even proberen uit te zoeken wat het issue kan zijn. Maar ik kan eigenlijk niet bedenken wat precies de oorzaak hiervan is. Vooral dat het een aantal uur wel goed werkt en pas daarna begint te haperen vind ik apart. Wellicht dat iemand anders op dit forum nog een oplossing kan bieden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jan hagenbeek Geplaatst: 14 augustus 2020 Auteur Delen Geplaatst: 14 augustus 2020 Dank voor reactie. Na wekenlange problemen met de Devolo?s (die wel 2 jaar goed hebben gewerkt) hebben we van de lrovider 2 nieuwe Devolo?s gekregen maar dat gaf geen verbetering. Toen een lange kabel geplaatst voor een directe verbinding. Uitstekend, geen enkel probleem gedurende 10 dagen. Toen weer overgestapt op de Devolo?s. Meteen goede werking tv, geen enkel probleem. Uitgetest vanaf 10:00 tot ?s avonds. Rond 21:00 begon het probleem opnieuw. Daarna maar weer de kabel genomen en dat was perfect. Opbouw statische electriciteit? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 14 augustus 2020 Delen Geplaatst: 14 augustus 2020 Ja opvallend dat het probleem zich dan later weer voordoet. Gaan er wellicht op moment van optreden van de haperingen andere apparaten aan? Die kunnen storen op het signaal? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jan hagenbeek Geplaatst: 14 augustus 2020 Auteur Delen Geplaatst: 14 augustus 2020 Niet dat wij weten. Wij kijken tv en plotsklaps begint het tv-probleem. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.