Models Geplaatst: 16 september 2020 Auteur Delen Geplaatst: 16 september 2020 Mijn lg oled b7 heeft screenburning . Daar ik de klacht gemeld heb buiten de garantie periode van 2JAAR moet ik na coulance regeling alsnog ?675 betalen. Nieuwprijs in 2017 ?2098 . Heeft iemand hier ervaring mee? Tv wordt alleen gebruikt voor tv kijken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 16 september 2020 Delen Geplaatst: 16 september 2020 Heel vervelend! Zelf geen ervaring mee, maar bij OLED tv's bestaat de kans op inbranden van het scherm. Volgens LG is die kans erg klein, dus dat dit na iets meer dan 2 jaar al gebeurt vind ik een slechte zaak. Vooral het bedrag dat je moet betalen is bijzonder hoog. Wellicht even contact opnemen met rechtsbijstand? Kijken wat de mogelijkheden zijn op dit gebied en waar jij als consument recht op hebt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Esther Jansen Geplaatst: 3 december 2020 Delen Geplaatst: 3 december 2020 Mijn LG OLED55C7V tv van 2.5 jaar jong is nu al ingebrand. Na 'coulance' van LG mag ik ? 556 betalen voor een nieuw scherm. Schandalig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
George Geplaatst: 19 maart 2021 Delen Geplaatst: 19 maart 2021 Mijn Oled65B6v van eind 2017 heeft ook duidelijk last van inbranden. ook ik heb een coulance aangeboden gekregen, maar reparatie kost me na coulance nog steeds ?1250,- . Ik heb LG gevraagd het coulance geld als korting bte geven op een nieuwe TV, maar op een of andere mannier willen ze dit niet begrijpen. Ik word telkens doorverwezen naar de reperateur, die natuurlijk alleen maar graag wil repareren. Ik word er een beetje moedeloos van Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 22 maart 2021 Delen Geplaatst: 22 maart 2021 Begrijpelijk dat je er moe van wordt. Misschien even contact opnemen met rechtsbijstand of Stekeligheden van de Consumentenbond Vaak als zij zich in zo'n situatie mengen is er ineens wel van alles mogelijk! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.