pietkeesjan Geplaatst: 1 oktober 2020 Auteur Delen Geplaatst: 1 oktober 2020 Ik ben al enige jaren in het bezit van een samsung tv type UE46ES7000. Sinds enige dagen heb ik aan de rechterkant (5cm vanaf de rand) vertikale gekleurde strepen lopen. Er komt wel beeld doorheen. Mijn vraag is wat dit kan zijn. Zou het de Tcon print kunnen zijn Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
joske Geplaatst: 1 oktober 2020 Delen Geplaatst: 1 oktober 2020 het kan dat het de tcon is Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Piet visch Geplaatst: 23 maart 2021 Delen Geplaatst: 23 maart 2021 Wat kan het zijn is het te repareren Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 24 maart 2021 Delen Geplaatst: 24 maart 2021 In het beste geval heeft het te maken met een defecte kabel. Probeer eens een andere HDMI kabel en haal de televisie even 30 minuten van het stroom af. Als dat geen effect heeft, dan is de kans groot dat het een defecte tcon betreft of het scherm zelf kapot is. In dit geval is reparatie mogelijk, maar wel een stuk duurder. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.