WV Geplaatst: 14 november 2020 Auteur Delen Geplaatst: 14 november 2020 Sinds een aantal weken de TV in ons bezit. Erg tevreden mee op 1 ding na. Na verloop van tijd reageert de TV functie nergens meer op. Netflix, Disney+ etc.. werken nog wel. Door hem opnieuw op te starten via het instellingen menu doet hij het weer een tijdje zonder problemen. Wie kan mij hiermee helpen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 16 november 2020 Delen Geplaatst: 16 november 2020 Ik had dit thuis ook met mijn tv. Dit was een instelling van de digitale tv-ontvanger. Deze schakelt op een gegeven moment uit wanneer een tijdje niet meer gewisseld is van zender. Dit is waarschijnlijk een ECO-instelling, om te voorkomen dat de tv aan blijft staan als je in slaap valt of bent vergeten hem uit te schakelen. Je kunt even kijken bij de menu-instellingen onder ECO of Energiebesparing. Waarschijnlijk kun je dit daar wel uitzetten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
WV Geplaatst: 16 november 2020 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2020 Beste Marvin, Bedankt voor de tip. Timeout stond op 240 minuten. Nu op 0 gezet en kijken of het probleem is opgelost. Gr. WV Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.